Tips på pass - utomhusgym!

Här är ett pass som jag körde utomhus för ett tag sedan, en mix av styrka och puls kan man väl kalla det! 
 
 
1. Uppvärmning: 5-10 min löpning + lite "armflax", stretch osv. 
 
 
2. Jag satte ihop dessa övningar till en cirkel och lade in dem i appen seconds. 
Jag kör varje övning i 40 sekunder - sedan är det 20 sekunders vila - och sedan hoppar nästa övning igång. 
 
Efter att ha kört igenom 1-7 vilade jag någon minut, sedan brassade jag på ett varv till. 
 
3. Hinderbana ett till två varv. 
Nu ser ju alla hinderbanor olika ut, men jag satte ihop en bana av de "hinder" som fanns. Armgång, klättra i rep, klättra i nät, "över/under hinder", upp och ner för vägg, balanshinder osv. Jag kastade även in upphopp på en bänk, drag i ringar, armhävningar, situps,plankan mm. som separata stationer på banan. Sedan avslutade jag med att välta däck och köra 40 sekunder "repslag". 
 
OBS! Detta är betydligt roligare om man är fler som kör, då kan man göra en liten tävling med tidtagning i hinderbanan. 
 
Avslutade med lite stretch och sedan var det klirriklart! 
 
Ja, det om detta, bara ett litet tips jag tänkte jag kunde dela med mig av!
tips - träningsglädje - utomhus